.

петак, 11. март 2011.

Besplatno upoznavanje


Oni su svi sjedili oko, razgovor i piće, i smijeha, ali Caroline nije.upoznavanje besplatno  Ona nije mogla vjerovati što su sve govore. "Dakle, tu sam bio. Naked. Možete li to vjerovati ... gol i on nasmijan u ovom "kao rukama mahao prema dolje i oko nje širok i debeo lik. "On mi govori: 'Vi morate imati jedan od najviše primamljiv' i kunem ti se da. Rekao mi je primamljiv. Ona je otišla dalje. Brojke Cecelia i kao boga kao moj svjedok ... Volio bih za vas da sjedi na moje lice ... "To je pravo. To je ono što je rekao dame ".
Oni su sve o dahnu, uključujući i Caroline, kao što su čuli ono što Cecelia ih je govorio.Ona ode na to reći ona undid joj hlače i izdvajali off joj donje rublje, iako nije imala pojma što očekivati. Ali to je bio dobar. Dečki jezik upoznala u baru te noći je sve gore i na, a ona je naglasio točke, joj maca. Njen osmjeh kao proširena očima lebdio i njezine misli nanijet natrag u tu noć.
"Ohhhhhh ... žene ... cure ... kako je ... me lizali van. Whewwww ... to je bio strašan oglasi besplatno... devojke! Tu nije ništa kao što je učinio, a momak nije bio neki haski debeli dude bilo. On je vitak i luda o meni. "
"Imao sam da je previše", najavio je Rachel. Ona je također bila nasmijana. Caroline glavu tučeno oko joj lijevo. Ona nije mogla vjerovati. Njezina previše? Stvarno? To je nestvarno. "Momak i ja ne mogu ni sjetiti svog imena sada, ali momak je dobio mene da sjedne na njegovo lice. Činilo se kao da je bila svježe obrijana. Njegov jezik je otišao o poslovanju ... lizanje i sisanje off me. Došao sam i ja curila i oozed ... pravo u usta. On nije rekao ni riječi. Mislim da nije dok smo zagrljeni i on pogledao u moje oči. Onda je on to rekao. 'Vi ste veliki maca. Sam mogao učiniti da je milijun puta više. " A onda je izvukao mi je bliže ... Mmmmm ... on se nasmiješio i on je pogledao direktno u moje oči ... i mi poljubi odmah nakon toga. "Rachel se nasmiješi kao što je gledao na svojim prijateljima i podsjetio da je noć. Caroline, koji nikada nisu imali bilo kakve sisati iskustvo je zapanjen na njezin uvoz nešto poput ovoga. Jeste drugi također imaju iskustva kao što je to previše, pitala?
Još jedna i onda još priznao i rekao svoje priče, koje se Caroline, zvučalo nevjerojatno istinite. Nije joj ipak i kao svaki rekao svoje priče to sve na kraju svelo na nju. Caroline nije imao jedan. Cecelia hoće li ona ikad bila jede out. Caroline, koji nije, odmahnula glavom. Ona je pogledala dolje.
"Pa ... med ćemo morati promijeniti sve to ... mi nismo?" Cecelia pitao.
Caroline nije znao. Svi oni, svaki oko 27 ili 28 na najstarijem, bio jede se, ali joj ne, a sada pitala ... šta je to sviđa. Ok, da, ona je tip prst joj tu i tamo, ali nikada nije tip ikada jeo joj se. Nikada nije ona ikada skinuo joj odjeću i sjeo na lice dečki. Ona je mogla osjetiti svoje tijelo topline. To je ruža. Znala je ona gladovali za tako nešto. Bog će to biti odlično ako čovjek kao da bi došao do nje i koketirati s njom i na kraju reći: "Smijem li jedete van?" Da bas, mislila ... da će biti dan.
"Moramo pomoći joj dame" Cecelia najavio. "Moramo ... pravo Caroline?"
Ono što je Caroline idući u reći? Ne hvala. Ja sam u redu. Ne treba mi to? Pravo.Svakako. Oni su otišli na druge teme, ali Caroline gledao svoje prijatelje. Sve su obličje okolo, u potrazi za nekoga ... bilo tko da dođe do svoje stol i razgovarati i flertovanje. Hell, gotovo svatko ... svaka dobro izgleda, spremni dečko bi oni mislili. I kao noć otišao, on se pojavio pred njima.
Lijep. Mišićav. Sweet glumu. Pristojan previše. Hodao pravo do njihovog stola. Ono što oni nisu znali, bila je na usudio. Ako je loptica to učiniti, upoznati ove dame, a zatim ostatak večeri je bio na njegovim prijateljima. Yep ... na svojim prijateljima. Mogao je ići za to, zar ne. Tip je bio momak. Bio je lijep i sladak dečko u to. On je imao nedostatke.Bio je sramežljiv momak, ali dovoljno pričljiv ako u desnoj postavku, ili čak usudio i gurnuo previše ... kao u ovom slučaju. On je staviti na lice i nasmiješi i on je hodao gore stol. Dame vidio to dogoditi prije nego što je učinio. Oni su ga gledali. On lugged njegov visok 6 nogu 4 inča debeli i mišićav željeza radnika okvir do njihovog stola. Djevojke su nasmijana, čak prije nego što je stigao. Voljeli su kako je izgledao ni način. On je bio čovjek, obično su bili privučeni u prvo mjesto.
To je Caroline šanse, ali su morali dobiti Gvido primijetiti joj prvi. Caroline nije bio toliko siguran. Ona nije netko tko sebe traže kao drolja, kurva koja voli seks iznad svega. No ona nije bila, iako ona nije poput spola i sve, ali ona nije vješt kao i većina njenih prijatelja. Ipak, ako je pravi čovjek dođe oko, a ovaj momak, o njihovoj dobi, čini se kao da ... ona bi postala dovoljno udobna da se to na sljedeći korak ... a sljedeći nakon toga ... dok je ona sjedila, gol, na njegovo lice, i on je jede joj maca. Nasmiješila unutar iako joj lice ne pokazuju njenim emocijama, ipak.
Njezini prijatelji, iako su imali još nije rekao ništa, svi su spremni za njega dobiti, Jeff, da se usredotoče na nju, Caroline. Ovdje je došao ... "Dobra večer dame", kazao je, sondiranje ponizni. "Kako su svi ti večeras?" Gotovo sve mlade i živahna žena, rekao je u redu jer svaki od njih nasmiješio dobro izgleda, široka ramena, ali i lijepo obučen mladi čovjek o njihovoj dobi ... da je, osim za Caroline koji je znao što je o dogoditi. "To je super ... Mogu li ti kupiti sve popiti?", Dodao je, smiješeći se na svaki i svaki od njih.
Caroline sjedio, čekao ... čekao, i pitajući se kako brzo će se sve to početi. On se predstavio-Glina. Oni su svaku započetu govoreći njihova imena, koji je ubrzo zaboravio, vidim kako je to bar i sve. To ne bi materije. Oni nisu bili nužno za sebe, svoje su oni bili?Ne sada nisu bili i Caroline je znao previše.
"I ... si ti?", Rekao je dok je gledao u sada mirno Caroline. Ona mu je rekao. "Drago mi je", kazao je. Njegov osmijeh činio sve više i više opušteni dok je stajao tamo i razgovarao s blizak grupi.
"Caroline je onaj koji bi trebao biti govoreći da" jednom, rekao je. "Mislim da smo svi ... ... poduzeti", rekla je lagao i gledao preko na Caroline. Bi li ona skočiti na njega ... na Clay ... na opportnity u gotovini? Ne, to nije izgledao kao da je, ali odjednom ... iz nema gdje ... netko napuni jukebox s četvrtine. Netko od negdje da je povikao iz ...
"Let's Dance ..."
Clay stajao. 5 žena i jedan muškarac ... pet lijep, bucmast previše, ali čak i tako lijepog oblika i dobro obdarena žena voljnih plesa. Glina gledao na sve njih. Nasmijana je lako i brzo dobio besciljno. "Caroline ... može vas pozivam na ples?"
Njihova srca sve odjeknuo. Ići za to, Caroline. Reci Da. Ona je učinio. Ona je stajala.Glina je uzeo njezine ruke. Ona je nestala na plesnom podiju. Bila je otišao ... za većinu noći. Oni su bili sretni za njihov prijatelj ... "Wow ... koja je zabavno", rekla mu je. Bila je iscrpljen i nije htio do kraja večeri. Voljela ples s ovim kolegama, usporiti ili redovne, bilo je puno zabave ... puno je zabava. "Ja mislim ... Volio bih smo mogli sjesti i razgovarati ... ... zar ne?", Rekla je ona.
"Da ... Ja ne previše. To je bio velik. "Pogledao je oko sebe. Njegovi prijatelji su se nema gdje se nalazi. Gdje su oni otišli? "Geez ... moji prijatelji lijevo ... sve od njih." Pogledao je oko sebe ponovo. Nitko nije bio nigdje da se vidi. "Uhhhh ... Ja sam ... ja sam bez vožnja kući. Um, jeste li voziti na sve? ", Upitao je.
Imala je. Ona je uvijek vozio. Ona je pitao da li mu je potrebna vožnja kući i on je rekao da.No očekivanja. Uopće nema. Oni su odlučili da bi imali dovoljno i nazvao ga zatvara, da ostavi svoje prijatelje postoje u baru. Imali su prognani. Mogli su doći kući. Nema problema za njih. Tako je uhvatio joj jaknu i torbicu i Caroline i Clay su od tamo.
"Možete ići djevojka" jedan od njih reče tiho s njom. Ona nije čuo što je rekao.
"Tako ti je odrastao gdje je, opet?", Upitao je. Ona mu je rekao. "Stvarno ... ti ... znači to?" I on je otišao na to joj reći gdje je odrastao. Oni su živjeli pet blokova udaljena jedni od drugih, ali je otišao u različitim srednjim školama. Regija je podijeljena u različite dijelove, budući da bi diplomirali, ali bez obzira što bi trebali imati znati jedni druge.Ispostavilo se je prebacio škole i otišao na drugu osnovnu školu a zatim ga previše. Prije nego što je to znao da odvezao oko i oko i oko za gotovo dva sata ... govori o gotovo svemu, dok su se smijali i postao mnogo ugodniji tijekom cijele večeri. "Wow, kao ... trebate dobiti plin?", Upitao je viđenje kao kako dugo da bih voziti oko.
"Ne ... nije malo. Ja sam dobro. Hm ... gdje je svoje mjesto? "Upitala je kako je okrenuo pogled na njen potencijal udvarača. Oni su se nasmiješio jedni na druge i odjednom joj tijelo spalio sve više mjesta. Ona je shvatio, eventualno, on može biti jedan. "Smijem li vas nešto pitati, Clay?", Rekla je nije siguran da je prava stvar za napraviti. On je rekao da. "Jeste li ikada ..." Zastala je i kako je ona sama pogoditi drugi. On je čekao i gledao u nju, nasmijan previše. "Pa ... Ja ne znam da li bih trebao biti molba to, ali ..." i ona je usporen, opet i onda stao. Ona je okrenuo pogled na njega i nije ubrzati. "To je čudno pitanje, ali mislim ... mislim da ću ga pitati svejedno." Ona je buljila u njegove oči i prisiljeni osmijeh. "Jeste li ikada jednostavno imao ženu, djevojku ... sjesti na vaše lice i njen jesti?"
On je malo bio šokiran. Odrastao slabo rožnat previše. Jesti van djevojka ... ništa drugo, on je pitao? Oh Bože! Oh ... shit! Ohhhhh ... moj ... gospodar i senzacije je doživio pojavila na njegovom licu previše.
"Žao mi je. Ja sam stvarno. To je očito ono što sam tražio da možda niste? ", Rekla je ona. "Ja sam tako žao ... soooooo i razlog zbog kojeg sam pitati ... dobro ... postoji razlog", kazala je otišao na to mu reći. "Tu je i ako ti", a ona zatvorila oči kao osjetila bockanje početi graditi i naravno kroz nju kako je buljila u njezino lice. Ona nije imala pojma, uopće. "Stvarno ... Dopustite mi da objasni sve ... će vas ... molim?"
Sve što je učinio je glavom i osmijeh, i klimanje i osmijeh. Da, molimo objasnite to pitanje je ono što je pročitala, i bez drugu riječ ona ga je odvela u svoj stan. Nije pitati.Ona nije rekao zašto. Ona je jednostavno, bez riječi, odvezao izravno na svoje mjesto, ali je također održao svoju ruku. Nije ga odvući. Ona je volio da.
Tamo, u svom stanu, dva sub Objasnila je to sve. Objasnila je sve to na njega. On je volio, apsolutno volio, njezina objašnjenja. Smijao se i gledao na sve svoje čvrste, debele, preslatko, cure za upoznavanje a svakako okrugao lik kao što je objasnio zašto je pitao pitanje, pitala je u svom automobilu. On jednostavno sub još uvijek, ne čineći potez, dok je ona govorila. Ali ... on je rastao gladan držati njoj, usko, i da je o sve što je želio u tom trenutku.
"Sooo ... da ... kako smo došli do ove točke", rekla je ona. "To je kako smo došli ovdje, a također ... Pa da budem iskren s tobom ... i ja sam vam govorim sada apsolutna istina" kao svoje oči gledao daleko, a onda natrag na njega: "Ja vas znao još u srednjoj školi.Znao sam da ti dosta dobro ... ne mislim osobno, ali sam znao da od vas. "
Ustala je. On ju je gledao. Ona undid joj hlače. On ju je gledao. Ona im je pala na pod te ih pokupila. On je gledao kako to učiniti. Gledao ju preslatko, svilenkasta izgleda debela bedra. On je mogao zagrliti s onima za ostatak svog života, rekao sam, i magarca ... dobro joj dupe ... ona je morala biti najljepša "jastuk", on ikada vidio previše. Osim toga, čak su mislili da ih nije vidio, joj tits su bili veliki također. Smijao se dok je gledao gore i na oči.  Seksi priceOna je osjećala kao da je se iznimno hrabar Doling što je radila.
"Clay ... neka mi sjesti na vaše lice. Lick me se, molim te? ", rekla je plaho.
On mora imati klimnuo sto puta kao ona disrobed. Uz lik i posebno bedra i dupe kao njen, koji su bili lijepo oblikovani i kao i veličine kao što je mogao zamisliti, on je idući u sve što je tražila s počastima. Odrastao nestrpljiv, brzo. Zamotajte ju oko mene, pomislio je. je uzeti i da ljubav na svoje tijelo, on je rekao kao osmijeh veća od Mliječne staze razvio na njegovom licu. Da, ona je to vidjela, i osjećao sam se više na jednostavnost jer je konačno uklonjena joj donje rublje, svlačenje joj obrija maca i glatko kao dobro.
"Ti si ... ti si ... apsolutno ... prekrasna Carolina", kazao napokon ispljunuti. Njegove oči bile su usmjerene na nju mid-section. Bio je vrlo uspaljen i tako htio ugoditi svojim hostesa na bilo koji način on mogao ... bilo koji način ona ga je htjela. "Wow, Caroline ... mislim da je previše."
Ona je nasmijala i htjela, prvi zagrliti ga, a zatim ga poljubi. Ona nije ni i rekao: "Lay down, u redu. Im 'idući u sjediti na vaše lice. "Njene riječi zvučalo kao da je anđeo i on kao i pitao. Ona je počela da sjednu, preko njegovih usta, preko jezika, a on je gledao i čekao kao njezin širok i preslatko maca dođe bliže i bliže i bliže.
Buć! Ohhhhhh ... čovjek ... ona mirisao dobri i da je njegov jezik obavljaju svoje usluge oglasi .Ona se smanjili i van. Prvo joj usne. Mmmmmm. Ohhhhh. Zatim unutar toplinu joj maca.On je čuo njezin jauk. Čuo ju izustiti brojnim nijansama o nekoj vrsti seksualnog užitka kao svoje tijelo pomaknuo bezbroj puta, svaki put zbog čega joj da se bliže i bliže imaju svoj prvi orgazam se ovo sviđa. On lizali, a on lizali. Dublje i dublje ode. Oko i oko nje masti, slatka mirisna maca svojim jezikom i usnama ukopan. Ona je plakala od neke više kao što je to učinio. To je ... super. To je bio strašan. Ona je bila spektakularna, da se u najblažem slučaju. On lizali sve više i više kao što je osjećao meke unutrašnjost njoj pizda. Nije bilo zamjena za to. Niti jedan. On nije mogao zamisliti ništa što je on jeo joj se. Otišao je na nju, lizanje i lizanje, kopanja i kopanja, i degustacija što je morao biti ... je da se neki od velikih maca je ikada jeo u životu.
Došla je opet. Ona oozed sve više njegovih usta, oplakivanje kao što je učinio, i zahvaljujući Bogu je kao dobar kao i sve njezine prijateljice, rekao je da će to biti. Ona se nasmiješio i tako htio sići ga i poljubiti, i ništa drugo. Ona je učinio upravo to. On je bio olakšan. Ona je postala malo teška viđenje kao što je bila sagrađena kao i ona.
"Clay ... med ... ti ... je ... wow i mislim svaka riječ ovog ... si izuzetno veliki ... posao", a ona se nasmiješi kao ona pogledala duboko u oči. Ona je izvukao ga zatvoriti. Ona je zagrlila svoje tijelo. Njezina gusta grudi razbila protiv njegove strane. Bio je rožnat i lako ... lako mogao joj je rekao, ali nije. On neka ju maziti se, usko. Da, ona osjeća dobro, i da, ona je nevjerojatan. Nasmiješila do kraljeva došao kući. oglasi debeljuce I da, sada čak i ona će biti sretna punjenje joj maca sa njegov penis previše, ali ona nije.
Ona poljubi ga često. Održali su jedan drugoga usko. Ona miris velik i on učinio previše.Napokon je čula: "Ja bih to opet, ako ste htjeli. Voljela sam ga ... zar ne? ", Kazao je.
"Mmmmmmmm ... ohhhh Glina Glina ... ... Da, ja bih to učiniti ponovo, ali sljedeći put ... Počnimo s nekim ljubljenja. Mislim ... ako želite, ali da ... to je kao dobar kao što sam čuo to je trebao biti. "
Okrenuo se i ona nije previše, da zurite jedan u drugoga, i on je uzeo njezinu ruku i gurnula dolje, preko njegove prepone. Ona je to osjećala i nasmijala se i počela ga trljanje, mnogo, kao što je navedeno dvije strane po strani. Njegov osmijeh rasla ... i rasla dok je gledao na njegov ljubavnik.

Нема коментара:

Постави коментар