.

четвртак, 24. март 2011.

Starije zene i mladi momci


To se uistinu dogodilo sa mnom kada sam bio starije zene i mladi momci  oko 20 godina, žive na moj posjedovati.Bio sam vozeći taksi u Južnoj Mumbai za oko 10 godina i normalno raditi utorka do subote noći. U svakom slučaju, jedno kasno poslijepodne sam pokupila zbivati, bila je oko 39 godina. Bila je vrlo ugodna žena s ramena crne tanke kose, lijepo lice i tijelo, i nosio bijelu t-shirt, koji je pokazao joj grudi 40D bolji od nekih mlađe žene, i razumno uske traperice.

Tijekom našeg razgovora smo počeli govoriti o tome kako je bila usamljena. Rekao sam joj: "Ako vam ikada trebati nekoga za razgovor bih rado." Kao što smo dobili na svoje mjesto, rekla je da joj je ime Amishi i dao sam joj mina. Dao sam joj svoje brojeve telefona i rekao: "Ako želite da me zvati u bilo koje vrijeme." Kao što je hodala joj disk mislio sam samo ako sam mogao. Moj penis počela rasti, ali i ja sam mislio ja ne bih čuti od nje opet. Onda oko mjesec dana kasnije sam bio vani radi i radio-operater me nazvao i pitao ako sam mogao nazvati u skladištu kao što je on imao privatnu poruku za mene (on nije smio proći Privatne poruke preko 2 put radio). Kasnije te noći sam nazvao u skladište podići poruke. On je rekao: "Netko po imenu Amish starije zene i mladji muskarci i nazvala i rekla za vas da joj poziv", i dao mi ju telefonski broj.

Sljedeći dan Zvao sam joj oko 10:00. Sjećam se da je u srijedu. Razgovarali smo za oko 30 min kad je rekla: "Kako biste željeli da me susreću kavu?" Rekao sam: "Imam bolju ideju, kako bi ste željeli doći na moje mjesto za to kavu?" Za što je pristala, ali ona je rekla da će imati problema uzimajući tamo, kao i ona nije imala auto. Rekao sam: "Ne brinite ja ću dobiti taksi da vas pokupiti i ja ću platiti za to." Kako se ispostavlja, to je bio vlasnik kabine da sam voziti za. On joj je rekao: "Kao što je za mene ne brini o zbivati."Bilo je oko 11:00 ... bilo je kucati na vrata. To je bio Amishi i pozvao sam ju na kavu i napravio. Razgovarali smo o svemu i sve, ali ništa se nije dogodilo seksualno taj dan. U to vrijeme ona mi je rekla da ona ne ide kako je mnogo i da je ljut njen suprug od oko prije 3 godine i nisu bili uključeni s drugim muškarcem od. Time su letjeli po i da je vrijeme da napusti za rad. I onda se zove taksi i uzeo ju doma. Ona je rekla da je uživala u mojoj tvrtki.

Rekao sam: "Tako je I." Pitao sam je: "Biste li bili zainteresirani za odlazak na večeru?"
Ona je rekla bih da. Mi smo napravili aranžmane stariji muskarci i mladje zene  za nedjelju. Rekao sam: "Ja ću vas pokupiti u 17:00." Ja sam s njom razgovarati na telefon petak i rekla je da je veseli naš izlet u nedjelju. Rekao sam: "Ti odabrati restoran, i onda nakon što smo mogli ostaviti ostatak noći ići gdje god želite ili bismo mogli vratiti na svoje mjesto." Isprva sam mislio da će pitati zašto natrag na svoje mjesto, ali mislim da je znala što bi bilo u spremištu za nju ona reče: "To zvuči odlično." Tako je bio naseljen.

Stigao sam na Amishi mjesto oko 17:00, a ona me dočekali s toplim Pozdrav i poljubac na obrazu. Ona je još uvijek u svom kratkom roza svileni ogrtač i reče: "Dođi u. Ja sam još uvijek uzimajući gotovs. Neću biti dugo. Želite li kavu dok čekate?"

"Da. Ja bih jednu ljubav." I dok smo bili u kuhinji ona reče: "Umjesto odlaska u restoran, što ako smo otišli u klub umjesto toga? Tu je bend tamo večeras i oni su pravi dobar."Rekao sam: "ako je to ono što želite". Kao što ti nisi bio van neko vrijeme, ja mislio da bi mogao biti jedan za odlučiti što nam je činiti večeras. To je vaša noć. "Ona mi je zahvalio što je dao mi kavu i otišao natrag do kraja dobivanje spremna.

Kao što sam gledao kako nestaju u spavaću sobu, primijetio sam da je ogledalo na zidu koji je izgledao neposredno u njezinu sobu. Ona je ostavio otvorena vrata i vizija sam vidio, skoro izazvao me puhati moj teret. Ona uze ogrtač off. Ona je na bijeloj Lacy bez naramenica grudnjaka, koje su pokrivale samo pod bradavicama i vrlo strmim bijele gaćice. Ona je sprayed neki parfem iza ušiju, između vrha gaćice, njezina pupka i njezin boobs. Mislio sam da za 39 godina stara žena svoje tijelo bio je veličanstven. Imala je sve pravo krivulje na svim pravim mjestima i koja samo nagovještaj trbuščić masnoće.Ja bih rekao da imaju svoju djecu. Tada sam vidio nju stavljanjem na svjetlo bez naramenica pamuk cvjetne haljine koje se veže oko vrata. Ona je izašao u kuhinju drži veže se preko glave i rekao: "Možete li vezati ovo gore za mene?" Kao što sam ih vezali upitala: "Hoće li ja?" Rekao sam: "Hoćete li da je understatement. Izgledaš apsolutno prekrasna. Možete pogledati i miris koji dobro ja mogu jesti." Kad sam rekla da stavi joj ruke oko mene, poljubio i pritisne joj tijelo u rudniku i njezin tits 40D teško protiv moje grudi. To je uzrokovalo ranu reakciju. Odrastao sam i znao sam da je ona mogla osjetiti moju montaža pritiskom na nju. Postizanje dolje gumiran ona sada tvrdi bijesan na govoreći: "Vi nestašan dječak!" kao što sam pritisne još jače protiv nje. S druge strane joj daje mi slap na magarca, rekao sam: "Sada, pogledajte tko govori? Ti si zločesta jedna."A ja joj slap na bum u povratku.

Kao što sam stajao natrag diviti njezinu ljepotu opet sam primijetio da je prednji dio njezine haljine bila mokra s njom sokova. Mislio sam joj gaćice mora biti zasićena kao što ste mogli vidjeti čak i ispred njezine haljine i mokro sam znao ne bih mogao ostaviti na taj način. Gledajući u njezine oči, Ljubio sam joj i usta slijedi obrise njezina vrata. Moja ruka pregazio njezina tits pokriveno dok se pratiti njezinu lijevu bradavicu. Moja ruka je uživao u osjećaju bradavice otvrdnu i mekoću joj tits. Poništavanje tanke trake od oko vrata, izvukao sam vrh njezine haljine prema dolje i tamo gleda ravno u mene samo iznad grudnjak su ružičaste bradavice samo čekaju da se padne u moja usta. Čim mi usne joj dotakne, otvrdnu pupoljak je odgovorio s oplakivanje zvuk. JA ganut moj ruke oko leđima poništiti joj grudnjak i pao na pod, dok je uhvatio potiljak me vuče dolje na nju teško bolan bradavicu. Sam sisao na njega, proždire jedna bradavica zatim druge.

Sam shvatio obje strane joj gaćice. Ona se preselila joj noge malo razmaknute, dopuštajući mi da ih slajd dolje kao ona širi joj bedra, pokazujući mi nju uredno ošišanu i voskom maca za prvi put. Sam mogao osjetiti njezin uzimajući slaba na koljenima, počela izvijati ispod, a ja joj se preselio u dnevni boravak. Ona je rekla: "Sada kada ste vidjeli me u svim mojim slave želim te vidjeti." Bio sam izvan moja odjeća za manje od 30 sekundi, a čim je ugledala moj penis preselila bliže doprijeti i, pomiluje moj penis rukom, a sa svojim jezikom polako lizali putu do moje vratila na vrh kao da to je bio lizalica, a zatim povlačenjem natrag kožicu i moj 7 "neobrezani muškosti. Ona pokriva samo tip s njom usta flicking joj jezikom preko vrha, a zatim s jednim brzim pokretom pao joj usta dolje tvrdo na to uzimajući me sve na putu prema dolje moje loptice. Ja dahnu u obična užitak svaki put kad je otišao dolje. Sam mogao osjetiti njezin usne pritiskom čvrsto protiv moj penis i kao ona se povukla. Sam mogao osjetiti njezin zubi lagano protiv žlijezde mog hard rock vratilo. Ona gagged kao što sam to pogodak protiv leđa joj grlo. Nevoljko sam izvukao iz usta ne žele da se sperma.

Kao što sam joj smanjila dolje na podu, ona je raširila noge i širok Ljubio sam joj usne.Preselio sam se dolje da joj big tits siše na umišljen bradavice, i sa prstima cijeđenje druge, ljubiti joj sve na putu prema dolje da joj slavu rupu. Našao sam joj ljubav štap. Ja nježno zakinutim na to, što uzrokuje spontani groznica užitka putovati u sve svoje živce.Ona je rekla: "To je to. Ližite ga uzeti u da je ono što mi treba." Ona je podigla bokove do dopuštajući mi da se doći pod i sam podigao joj guzu s poda umetanje prst  zene traze mladje muskarce u njezin stražnji otvor. Još jednom ju je prouzročio joj za plakanje out glasno: "Oooohhhh Fuck! Da se osjeća dobro." Moj prst gurnuo u tvrdom dodajući da joj uzbuđenje. "Mmmmm," rekla je.

Sa mojih usta i dalje preklapanje na nju vlage i sam mogao miris parfimirane miris između nogu da je prskanje ranije i sam se divio svilenkasta mekoća joj maca. Ona je skočio kad je osjetila moj jezik kao što je zaronio duboko u njoj. Osjećao sam se baršunaste teksture joj mokro šupljine. Vlagu i miris parfimirane miris. Moj jezik duboko u nju. Svi poslao oba od nas divlje. Sam tražio da joj se usta oko mog hard rock pijetao još jednom, dok sam lizali joj slatko hole. Mi smo se preselili u krugu 69 položaja. Bila je stan na leđima, a ja lebdio nad njom mokro maca tako da je moj jezik mogao raditi na njoj engorged klitoris, a ona opet nije joj magija na moj čelične šipke. Kao što sam jebeno joj usta moj jezik pogodio mjesto da ju je jeza nasilno, vičući u fin ekstazi. To joj prisiljen gurnuti bokovima gore teško protiv moj jezik kao što je zakopana duboko u njoj zbijeno mokro rupa i nekoliko minuta je počela udarati o pritom se čak i teže na mom jeziku. Sam imao problema imajući to u, radi na nagradu kao i njezino tijelo počelo tresti divlje i nekontrolirano kao val nakon val orgazma grčeva poderati teško kroz nju znoj natopljene tijelo.

Unutarnji mišići čeljusti joj zaključana dolje tvrdo na moj sada bolan kurac, zene traze mladje muskarce  želeći da se osjećaju njegove release. me proždire kao vakuum ona isisan teže i brže nego je ona učinila ranije. Ovaj put s puno više snage, kao što sam osjetio moj penis pulsira u ustima sam ubrizgava opterećenje nakon opterećenja toplo goo ravno na nju čeka usta.Shot nakon pucao odletio u usta. Ne želeći propustiti jednu kap ona ga je uzeo sve, gagging što je otišao dolje joj grlo. Moj penis je još uvijek teško sam se preselio i sjede na dnevni boravak. Ona mi se nalazila sa svojim nogama na obje strane mojih bedara i sama spušta prema dolje samo tako vrh moj penis je bio na ulazu joj maca. Ona je dosegla dolje i zgrabio i počeo da se polako trljati moj penis glavu oko nje otvaranja.Onda je polako pomicati gore i dolje na glavu moj penis. Uz svaki pokret prema dolje što je otišao u malo dalje u vrijeme i kada je zakopana duboko unutar nje, bokovima preselili sve brže i brže i teže sa dugim i dubokim potezima. Uz opaki smijeh, ona mi se nasmiješio kao što sam leant naprijed i počela sisati bradavice, povremeno ih grize, joj imajući na toj tanka linija između ugode i boli, kako sama tvrdi zabio dolje na moj penis.Brže i brže jaše, njeno tijelo bespomoćno kao mišiće ugovorenih krug moj vratilo mi slati blizu ukočenost, ali ja sam čeznula da zajebavati joj pseću.

Kad sam napokon je dobio joj u doggy položaju, održao  sam bokovima, kao što je moj penis istražuju između nogu. Bila je toliko mokra i disanje teško. Moj penis, lako i izazovno trljanje protiv nje klitoris.  Madjarice zene Nagnuo sam se naprijed i cupped joj joj tits u svakoj ruci i stegnut bradavice. Kao što je moj penis ripped u satena naborima svoje unutarnje usne, ona squirmed kao što sam ga vozio u dubokoj teško, rekla je ona, "Oh Goddddd osuditi, to je soooo dobra. Mmmmmm sam htjela da je to posljednji ... osuditi. Oh zajebavati sada, sada. Oh zajebavati mi je teško sada! " Ona je vrisnula out moje ime.Dodala je, "Jebi me teže, teže." 
rebalo je samo nekoliko minuta i cijelo tijelo joj ukrućen što je počela da se otpusti veliki orgazam. Uz moj penis i dalje u njoj, mogao sam osjetiti njen sokovi istječu. Ona je rekla, "Daj mi drugi." Kao što je naprijed preselila dopuštajući moj penis je odustati, a s još jednim potiskom moj penis našla stražnja vrata i ona skočila u obična bol i agoniju.  zene traze mladje muskarce Zaustavio sam se kreće i ostavio ga tamo. Kao što joj bol je počela da se povuku, ona je stvarno počeo uživati ​​u moj penis u njoj rektum kao što sam polako guraju u dalje u njoj djevice dupe malo na vrijeme. Moj penis guraju u još jednom. Bio sam u pravo na moje loptice i šamaranje protiv nje maca. Ona nije mogla vjerovati kako se dobro osjeća i kao moj penis bušenih rupa leđima. Osjećao sam se moje loptice zategnuti. Moje noge osjećao kao mliječ ali sam morao ići u dublje i teže. Osjećao sam se još opterećenje izlazi iz moje loptice sam bio idući u puhati ove vruće opterećenje pravo u nju straga mogu 

Нема коментара:

Постави коментар