.

уторак, 22. март 2011.

Zivotinje jebu zene

Rad je bio lud. Ljudi, posebice muškarci, su samo običan glupi, ja sam mislio kako sam napustio posao za taj dan. Frustriran i raskliman sam pošao kući u petak popodne. Nisam mogao čekati da se dom za moje dijete, on će učiniti da se zivotinje jebu zene osjećam bolje, nekoliko pića i vruće kadica i moje nevolje će sprati ......... dobro u mojim snovima!
Ja izdvajali u kolovoz i njegov kamion nije bio doma još. OMG ja mislio da sam 'to je petak' ono što je on radi radi kasno? Ja zalupio vrata zatvorena svoj automobil i otišao u kuću. JA ran kupelj, izli žestoka pića, zapalila nekoliko svijeća u kupaonicu i dobio gol. To je bio prekrasan, topla kupka jer on nije imao koristi sve tople vode na sebe. Dobra stvar on nije doma, mislio sam, više vode za mene! Nasmijao sam se sam sebi i opušteno moje mišiće u kadi. JA je dobio moj brijača i obrija moje noge lijepo i svilenkasto glatka, a zatim obrija svugdje drugdje bi mogao biti lutajući te noći. Volio je lijep, čist obrijana maca i jer sam bio toliko uspaljen sam htjela da bude oduševljen onim što je vidio. On je napravio mene čekati tako dugo za večeras, dosadan i nije mi ugodan noć nakon duge noći. Znam da je to učinio tako da je moj orgazam bi tako mnogo više intenzivan,  konji jebu zene ali bio sam počinju da se raskliman 'vrlo, vrlo hirovit!! Kad sam je sve učinjeno i moja koža je počinje osjećati kao orezati sam izašao iz kade i obukla. Čak i mislio to je bio 100 stupnjeva vani sam stavio na čarape jer sam znao da je volio moje noge u čarapama i ja sam ga htio jebati mene! Sam stavio na moj najseksi zene  odjeću koja voli i uhvatio čak i izvukao mi ovratnik. On je rekao 'SLAVE' i on je volio da previše. Htio sam biti njegov rob večeras čak i više od bilo koje druge noći 'Ja ne mogu ni računati dana on je napravio mene čekati da poplava krevet. To je bio idući u biti dobar, iako, kao doveo na rub orgazma i napravio da se zaustavi napravio osjećaje, tako intenzivan da Znala sam da ću imati veliki, valjanje orgazam i propast madrac još jednom. jebu zene Nisam ni briga više, kao čeznuti kao što sam je dobio reljef bio sam spreman staviti se s posljedicama.
Ja usavršili završavanja dotakne kose i make-up i ja provjerio u ogledalu. Znao sam da će to napraviti svoj dan ', ako je ikada dobio doma ............ zatim moj telefon je zazvonio.
"Halo?" Rekao sam. 'Bok Babe', rekao je 'samo dorade i ovdje će biti na mom putu kući.'
"Oh dobro", rekla sam 'Ja sam obučen i čeka ne tako strpljivo.' On je rekao da sam bio stvarno dobar večeras da će neka mi sperma tako da sam planirao na se izuzetno dobro. Rekli smo naše dobre-byes i objesio te u roku od oko 30 sekundi moj stanica zazvonio ponovno. 'Što ste zaboravili dijete?' Pitao sam. 'Wow' Ja sam već beba? " je odgovor na drugi kraj telefona. 'Uh .... što .... tko je to? ' Sam mucao. 'To je beba očito' došao je odgovor. Sam rekao 'Prestani jebeni oko pametni magarac "koji je ovo ????' Telefon dobio mirno za drugi i onda pozivatelja rekao 'Kako je malo gradnje drolja radiš?' "Molim?" Pitao sam. 'Hajde seksi, ne igraju skroman sa mnom, siguran sam da zapamtite svoj 2 flat gume i zadovoljstvo što vas je donio taj dan ...........'
OMG - Pomislio sam - to ne može biti. 'Što je važno? " on je rekao 'Mačka pojela jezik? Ili jezik dobio vašeg maca? ' "Što želite?" Ja povikao u telefon. "A kako si dobiti moj broj stanica? ' "Tako da me ne sjećate, ili bih trebao reći SAD-u ', rekao je i nasmijao' Mi sjeti se da si tako dobro '
"Što želite?" Sam povikao. "Ti!" rekao je on. 'Nije na vaš život ", rekla sam' Sada pusti me na miru! ' Objesio sam telefon i to tresak na šalter. Desetak sekundi kasnije zazvonio ponovno. 'Što?' Ja popucali 'Hej beba' Što je sa stavom? To je bio moj dečko, Rod. 'Ja sam tako žao babe' Ja sam uzimajući progonjeni od strane pozive za konj jebe zene prodaju u posljednje vrijeme 'to je uzimajući svoj danak na mene' što je gore? Gotovo kući? '
'Žao mi je babe' reče, 'vlasnik treba sutra banka izvući što znači da sam posla kasno kako bi bili sigurni da se događa tako da ću biti plaćen. Znam da su me doma uskoro očekuju. " Počela sam tresući šaka na telefon i shvatio da ne bi mi se bilo gdje. 'Fine ...........' Rekao sam ', ali da je bolje da dugo i teško o tome što ćete učiniti kako bi ovaj do mene', 'Možete se kladiti ", rekao je" kako se usne dok ne špricati zvuk? " OMG 'Skoro sam došao pravo zatim i tamo na misao. Njegov jezik je nevjerojatna i moj klitoris bio bolan. 'Perfect babe, požuri doma!' S tim sam objesio na telefon i natočio još jedno piće.
Moj telefon je zazvonio ponovno, "Halo?" Rekao sam. 'Pa hello seksi, koji su ti razgovaraš? " Oh ne, mislio sam, nije ga opet. 'Bolje prestati pozivajući me ", rekla sam" moj dečko je idući u biti vrlo ljuti. " 'Je li to točno? " pozivatelja rekao 'prije ili poslije on vidi slike od tog dana on je otišao da se vaše gume fiksni?' 'Što?'Rekao sam. 'Oh Mislim da znate što sam pričaju. Ali ako ne vjerujete mi uvijek možete vidjeti za sebe. " "Vi tako lažu", rekla sam. "U redu", ako je to način na koji želite igrati ovu 'ja ću samo tekst ove slika na Rod, pa ćemo vidjeti što on ima za reći' Moje srce preskočena tuku 'kako je znao Rod's name? 'Tko je to?' Rekao sam.'Pazi prozor' reče, 'da je crni kombi preko ulice iz svoje kuće.'
On je spustio slušalicu telefona i trčao sam na prozor misleći ovaj tip me žica zajedno. Pogledao sam van u sumrak svjetla i učinio, u stvari, vidjeti van. Ja brzo zatvoriti rolete i otrčao do vrata. Nije bilo ni na koji način će on uništiti moje noći! Otvorio sam vrata i van prednja svjetla bljesnulo nekoliko puta. 'Nema šanse!'Mislio sam da "to ne može biti događa. Bez razmišljanja sam zalupio vrata i ran preko ulice da van. Nitko nije bio u vozačkom sjedalu kad sam tamo pa sam otišao na drugu stranu. Prije nego što sam mogao učiniti ništa za klizna vrata otvorila i dečki iskočio i mene uhvatio. 'Što .........' i prije nego što sam mogao reći bilo što drugo sam osjećala geg u usta i to je bio bitak učvršćen iza moje glave. To je malo tamna u kombiju, ali moje učenika došao navikli na svjetlo, a ja ih vidio 'je izgradnja dečki "OMG Pomislio sam:" Kako su me pronašli ............ i ZAŠTO?? Znao sam da su mogli vidjeti strah i iznenađenje u mojim očima jer su svi počeli smijati.Počela sam kick noge i njih hit s mojim rukama, ali to nije dugo trajalo. Budući da su 4 od kojih svaki od njih uhvatio nogu i ručni zglob i prije dugo moje ankles su vezani zajedno i moj ručni zglob su vezane lisicama iza mojih leđa. 'Sad zašto bi želite boriti djevojčica? Da li stvarno mislite da možete dobiti daleko od 4 jake muškarce? ' Ja ne želim da ih otkucavati pa sam odmahnuo glavom. Pokušao sam na usta 'Žao mi je', ali geg napuni usta.
'A da je bolje ", rekao je još jedan" Mislimo da bi trebalo učiniti kao što ste rekli kako bi održali svoje malo tajno sigurno s nama' ne slažete? ' Sam klimnuo glavom i pitali ono što on misli pod to. Tada jedan od dečki izvukao mobitel i to pokazali u moje lice 'ono što sam vidio me dodvoravanje' to mi je bio s penis u svakoj ruci, a drugi duboko u grlu i ja imala taj izgled ukupno ekstaze na moj lice kao što sam čini se da je to uživanje. Ja valjane moje oči i, još jednom, dečki smijali. 'Vidim se sjećate sada zar ne?' Sam klimnuo i pitali ako bih biti dobra djevojka, ako su uklonjene geg. Sam klimnuo glavom i da su neka moja usta besplatno. 'Zašto radiš mi to? 'Pitao sam. "Pa vidite 'su rekli:' Mi smo jako zaljubljen u vas, a mi radije uživali u našu malu dobiti zajedno na gradilištu. Mi bi željeli imati više od vas. ' "Ali ja ne mogu", rekla sam. 'Oh mislimo da možemo', rekao je jedan od njih ", a mi znamo da ćete! ' Počela sam vikati out, tako da gurnuo loptu geg natrag u usta i prije dugo sped off niz cestu sa mnom vezan i vezane lisicama i gagged u kombi s njima.
Bilo je oko 20 minuta prije kombi zaustavio. A cijeli izlet su me sarkastičan. Oni gumiran svoje ruke gore i dolje moje noge, i protrlja nadmašiti svoje japanke i osjetio moje maca uzimajući mokro. Oni su izdvajali i stegnut na moje bradavice. Znali su što me izluđuje. Kada se zaustavio kombi oni nevezan moje noge i napravio mi je hodati s njima. Ja ne znam gdje smo bili, ali jedan od dečki kao da su ključ za kuću. Pokušao sam boriti se dalje, ali oni su prejak. Ja bi trebali imati na umu da s gradilišta. Zašto oh zašto sam učinio da sam mislio to ja osobno. Oni su me na to natjerao u kuću i na tom mjestu moraju imati osjećala dovoljno sigurno u zvučni zid, jer su me uncuffed i uzeo loptu geg out again. 'You SOB!' Sam vikao 'ono što mislite da radite?' "Što god želimo 'je odgovor i 2 od njih me uhvatio i povukao me u drugu sobu. Vidio sam ono što se činilo stomatolog stolica u sredini sobe. Oni su me staviti na to i izvukao iz veze ispod. Oni su vezani, osim moje noge, ali ne prije nego što vuče moje tange off. OMG ja mislio 'što se događa meni? Onda su je isto učinio s mojim zapešća i prije nego što dugo sam totalno bio suzdržan, a na njihovu milost.
Sljedeća stvar koju su učinili je dobiti gol i svi su stajali svoje milovati njihove cocks. Sjetio sam ih dobro i moram priznati da svojom snagom na mene mi je okretanje na bigtime. Ja obišla sobi s mojim očima gleda na njih jedan po jedan i sve je odjednom jedan izvukao moju kosu i pokazali njegov penis u usta. On me je prisililo da ga sisati. Tada sam osjetio prisutnost između mojih nogu i prije nego što sam znao da sam osjetio toplo, mokro lizanje jezik moja maca i za minutu sam zaboravila na penis u usta dok mu izvukao moju kosu i odgurnuo njegov penis niz moje grlo. Nije trebalo dugo i moja usta bila puna, a on je rekao 'progutati aukciji!' tako da sam učinio. Odmah sam otišao natrag na koncentriraju na glavu među moje noge i sam bio težak to mužjak moj hips na snagu njegov jezik dalje unutar mene, ali sam bio vezan tako čvrsto sam bio u mogućnosti to premjestiti jako puno. 'Malo izgradnje djevojčura želi više "jedan od dečki rekao je i sam osjetio netko doći do više od iznad moje glave u moje bradavice, a on ih je stegnut do Vrisnula sam. U tom trenutku čovjek među nogama podigao glavu i izvadio najveći dildo sam ikada vidio i polako ga umetnuti o inča u moje kuhanje vruća maca. Ja moaned sa zadovoljstvom i bure i hollers u sobi me shvatiti koliko su uživajući u show. On je gurnuo u malo dalje i ja vikao out 'Fuck Me WITHTHAT stvar već i da ga je odgurnuo sve na putu i to boli i osjetio nevjerojatno u isto vrijeme "osjećao sam se moje nasloni se izdvajali off i bio sam u mogućnosti da luk leđa i potisak moj hips do tog lažan penis mi je popunjavanja iznutra. Tada jedan od dečki uhvatio moju glavu, a ispostavilo prema njemu i vidio sam da je mokra na vrhu pa sam ga lizali off i on pokazali njegov penis u usta i on je nastavio jebati usta kao što sam bio uzimajući jeben i ispunjen s velikom igračkom u moja maca. Nije trebalo dugo i ja sam imao usta puna sperma i sam bio squirting cijelom tip toying između mojih bedara. On mora nikada nisu vidjeli da se prije, jer on pustiti 'Holy Fuck! " i on je rekao 'želim komad da' i on me zgrabio i mi izdvajali off na stolac i na krevetu pored i natjerao me na moj trbuh, odgurnuo jastuk pod moj hips i on mi je jebeno teško i mislim tvrdo. On je prestao dovoljno dugo da netko drugi da se presele pred moje lice i gurati njegov teško vratilo u moja usta i rekao "Evo bebe" mi znamo da ljubav ova 'i oni je dobio u ritam od jedne jebeni moje lice kao i ostale je bio jebeni moja maca i ja bio u apsolutnom nebu i napokon je došao i squirted sve više mjesta. Obojica su slijedili odijelo, a ja bio pokriven u slanim, mokrim, preslatko cum od tih dečki. Dobre gole zene
Oni je pitao ako sam imao dovoljno, konji jebu zene a ja odmahnuo glavom i rekao 'Thatta djevojka "i jedan od tip sjedi u krila me zgrabio i odgurnuo me na vrhu njegov penis i pomogao mi potiska gore i dolje na njega kao i on grabbed moje tits i povukao ih u usta i on isisan i lizali i lagano malo moje bradavice. Bio sam u nadi da neće ostaviti tragove na meni, ali nema takve sreće 'on je napravio siguran da isisan dovoljno teško ostaviti tragove velikih kao život moj dečko vidjeti tako da nema negira ono što se dogodilo da me ovaj put. Vrisnula sam u potpunoj i nadasve užitak kao što je učinio to i pravo u tom trenutku, kad sam o tome što će doći, osjetio sam hard rock pijetao se umetnuti u moje dupe i ja sam imao dva u isto vrijeme u meni, me ispunjava u potpunosti i rekao da drugi 'Hej momački' postoji još jedan rupu popuniti ovdje 'Hajde!' Gvido u moja usta viče out 'Ja sam cumming !!!!!!!!' i on je pucao njegov teret niz moje grlo kao što sam Pomilovala čovjeka u ruci za svoju orgazma i napravio ga špricati po cijelom licu. Ja sam definitivno bio pokriven svugdje sa svime i znao sam da će to potrajati oko 3 bara i sapunom nadamo 4 serije po rukama da me očistiti te noći. 

Нема коментара:

Постави коментар